diumenge, 18 de maig del 2008

Valoració del blog



Ufff!! Com ja vaig dir en un principi, això del blog, en part és un ... "conyàs", perquè en aquest aspecte sóc inconstant, i em fa mandra haver d'escriure perquè toca. Però per l'altra part, crec que és un mètode genial per poder compartir les coses amb les companyes, tenir més coneixement, informació i opinions a l'abast i poder contactar via blog en qualsevol moment.


Tot i aquesta part de visió negativa que veieu que tinc, crec que ha tingut la seva utilitat positiva, i com a experiència no ha estat gens malament.

No estic descontenta amb el blog que m'ha quedat, (tampoc és per llançar coets, però és prou acceptable), segurament que si hagués de tornar a començar, faria alguna cosa diferent, però bueno, així ja ho sé per al pròxim... jeje!